KLIMCHI x KRUH
Unikátní propojení dvou českých značek, které symbolizuje lásku k řemeslu, ale i trend udržitelnosti. Tématické focení je zaměřeno na spojení kulinářského umění Petra Bartoše s našimi skleněnými výrobky, např. s novou kolekcí mís Royal Marika.
„Využití skla a navázání spolupráce s českými sklářskými umělci se ve fine diningových restauracích v Čechách začíná objevovat poměrně často,” říká Petr Bartoš, zakladatel a šéfkuchař unikátního gastronomického konceptu KRUH Dining. „My jsme se rozhodli v rámci naší spolupráce s Františkem zaměřit se především na možnost využití jednotlivých produktů KLIMCHI na více způsobů. To se nám povedlo třeba s miskou z kolekce Royal Marika pro jeden z chodů našeho degustačního menu,” říká Bartoš.
František Jungvirt při navrhování nových produktů klade důraz na víceúčelovost. Chce, aby výrobky KLIMCHI nebyly pouze na okrasu: „Neobklopujme se kvantitou, kupme si raději jeden hodnotný kus, se kterým můžeme servírovat po celý den, se kterým budeme rádi vstávat, obědvat i odpočívat s čajovou svíčkou. To je smyslem mého navrhování a následovného stolování s moderním sklem KLIMCHI. Žijme lepší život s českým sklem plným příběhů a poctivé práce.“
Bartoš významně pojmenoval svůj projekt KRUH, který symbolizuje cykličnost a respektování přírodního koloběhu. Zaměřuje se na využívání dostupných a eticky odpovědných zdrojů v kuchyni. Projekt také odráží bezpečný prostor kolem nás, kruh nejbližších lidí, se kterými sdílíme příjemné chvíle.